Univ

19 November 2009

Univ

 
 

Afgelopen dinsdag werden in het Grand Hotel Krasnapolsky in Amsterdam de Sponsorringen uitgereikt.

Univé Verzekeringen won de categorie Cultuur & Entertainment met de sponsoring van Wit Licht. Ook ik was in Hotel Krasnapolsky aanwezig en wel om Univé de prijs uit te reiken.

“Univé heeft gewonnen omdat ze door deze onderscheidende sponsoring aandacht voor haar fusie met aandacht voor de medemens heeft gecombineerd. De creativiteit van de case gaat gepaard met een hoge mate van effectiviteit; Univé heeft immers mede door dit sponsorship haar algemene merkdoelstellingen behaald.”

Ook won het bedrijf de Smart Budget categorie met de sponsoring van de Free and Safe Parking bij de TT Assen.

Elk jaar worden tijdens de TT van Assen veel motoren gestolen. Dat is een ramp voor de eigenaren, een drama voor de TT en ook voor de verzekeringsmaatschappijen die moeten uitkeren natuurlijk geen prettig scenario. Univé heeft dit jaar een bedrag geschonken aan de politie zodat ze extra konden surveilleren tijdens de TT. Gevolg: er zijn geen motoren gestolen! Dat is goed voor het evenement, de eigenaren zijn blij dat hun motoren veilig zijn en ook de politie heeft wat extra’s kunnen verdienen. Univé zelf heeft geen geld hoeven uitkeren aan gedupeerde motoreigenaren, kortom, duidelijk een voorbeeld van een goede sponsoractie waar iedereen blij van wordt!

Het doel van de Stichting SponsorRing is om door middel van het uitreiken van de jaarlijkse prijzen voor beste sponsorcases het vakgebied sponsoring in de breedte te promoten en professionaliteit in de branche te stimuleren. De Stichting wil vooral de kwaliteit en professionalisering van sponsoring als vitaal onderdeel van geïntegreerde communicatie bevorderen.

Het was een hele mooie avond!

Univé, gefeliciteerd met jullie terechte overwinningen!

Groetjes,

Marco

Foto’s: 2009 Photonic