Cool!

24 April 2009

Cool!

Onderzoeken worden er naar de meest uiteenlopende dingen gedaan en soms komen er de meest leuke onderzoeksresultaten uit. Zo mocht ik vernemen dat ik de coolste ambassadeur van het coolste goede doel ben en uiteraard is dat goede doel War Child!

Eigenlijk klinkt dat gewoon grappig totdat je verder gaat kijken naar de motivatie die er achter zit en juist die motivatie maakt het ‘cool-zijn’ tot een eretitel.

Bij een onderzoek door CoolBrands naar het geefgedrag van mensen tussen de 25 en 35 jaar werd ik als coolste ambassadeur beschouwt en War Child als een cool goed doel vanwege een aantal belangrijke factoren zoals het onderwerp van het goede doel, een persoonlijke link, de openheid van zaken en positieve communicatie over de behaalde resultaten.

Aangegeven werd ook dat War Child een transparante organisatie is waarvan bekend is dat er geen geld aan de zogeheten strijkstok blijkt hangen.

Dat die boodschap zo duidelijk is, dat vind ik nou pas echt cool!

Groetjes,


Marco