Flash versie 8 of hoger en JavaScript is nodig om deze video te bekijken.
Wachtwoord vergeten?

lidmaatschapkaart

17-2-12 18:16
pascal1988

Erg leuk die nieuwe lidmaatschapkaart, maar is het niet erg raar dat je als je met een vriend/vriendin naar een concert wilt gaan die niet lid is je dus alleen als lid maar eerder naar binnen mag en die vriend/vriendin buiten moet blijven wachten.
Ik denk dat Marco genoeg fanclubleden heeft, maar ik heb juist net vriendinnen die zijn muziek super vinden maar niet lid willen worden van zijn fanclub dus dat zou betekenen dat ik alleen zou moeten gaan..
komt hier nog een oplossing voor?

Favoriet:
Om deze actie uit te voeren moet je ingelogd zijn. Voer je e-mailadres en wachtwoord in als je al een account hebt, of registreer je direct!
Wachtwoord vergeten?
Stem:
1
2
3
Nog geen stemmen
Om deze actie uit te voeren moet je ingelogd zijn. Voer je e-mailadres en wachtwoord in als je al een account hebt, of registreer je direct!
Wachtwoord vergeten?
« Vorige 1 2 3 Volgende »
3 maanden geleden
dat is een goede!ik ga altijd samen met mijn man,die is geen lid van fanclub!
3 maanden geleden
die persoon kan als hij/zij op hetzelfde adres als jij famillielid worden voor 10 euro en voor 12 euro online lid (je hebt bij online ledenpas en weblog maar geen magazine) Als iemand dat niet wil moet die langer wachten!
3 maanden geleden
ik vind dat gewoon raar! je kan niemand verplichten om lid te worden en dat zou voor petra en voor mij betekenen en voor vele anderen betekenen dat je alleen naar binnen mag en dat je vriend/man/vriendin buiten moet blijven staan. Ik vind dat ze hier nog wel iets aan kunnen veranderen. Misschien gewoon per fanclublid 1 of hooguit 2 personen mee mogen nemen dan maak je al heel veel mensen blij denk ik
3 maanden geleden
die 10 euro extra betalen voor mijn man om alleen maar samen met mij naar binnen te kunnen,sorry maar dat vind ik nu zonde van het geld! concertkaartje zijn al niet goedkoop!idd zeg dan dat je 1 pers mee naar binnen mag nemen!
3 maanden geleden
Hoi hoi, Ik heb helaas hetzelfde probleem.Met de mensen waar ik altijd mee ga willen niet nog eens voor 12 euro online lid worden voor eerder mee naar binnen te mogen.Je moet dus of alleen eerder naar binnen of je komt dus helaas nooit meer vooraan te staan bij een concert. Ik vind het erg jammer.Al mocht je dan net wat er hier al gemeld is dan maar 1 iemand mee naar binnen nemen dan had je nog wel een kans gehad om vooraan te staan.Alleen staan is ook echt niet leuk bij zijn super concerten.Nu vallen degene die wel lid zijn maar dus niemand hebben om eerder mee naar binnen te komen een beetje buiten de boot van dit super voordeel.Hopelijk wordt het toch nog eens bekeken.Dat zou erg fijn zijn. Groetjes Irma
« Vorige 1 2 3 Volgende »
Wachtwoord vergeten?