Flash versie 8 of hoger en JavaScript is nodig om deze video te bekijken.
Wachtwoord vergeten?

foto's up-loaden

1-2-12 13:43
ingrid Slotemaker

Kan iemand mij vertellen hoe ik andere foto's kan up-loaden die van mijn profiel staat er al maar ik wil foto's van het concert van Enschede erbij zetten maar weet niet hoe????

Wie helpt me erbij???

Ingrid

Favoriet:
Om deze actie uit te voeren moet je ingelogd zijn. Voer je e-mailadres en wachtwoord in als je al een account hebt, of registreer je direct!
Wachtwoord vergeten?
Stem:
1
2
3
Nog geen stemmen
Om deze actie uit te voeren moet je ingelogd zijn. Voer je e-mailadres en wachtwoord in als je al een account hebt, of registreer je direct!
Wachtwoord vergeten?
3 maanden geleden
Hoi Ingrid, je kunt je eigen foto's inderdaad uploaden in het mapje concerten bijvoorbeeld. Je doet dit door ingelogd te zijn en dan naar het tabblad 'muziek' te gaan, daar kies je voor het tabblad 'foto's'. Boven de mapjes staat rechts bovenaan + Eigen foto's toevoegen. Als je daarop klikt komt er een popupje en kun je kiezen in welke map je ze wilt zetten. Als je dit gedaan hebt zul je je foto's kunnen zien in de map en dan kan je rechts bovenaan kiezen voor de foto's van Marco of Fans. Jouw foto's zullen dan onder fans te zien zijn. Ik hoop dat het zo duidelijk is :)
Wachtwoord vergeten?